preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica


Edmodo

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 6. 2010.

Ukupno: 997069
Danas: 119
 

CILJ: razumjeti važnost postojanja pčela za čovječanstvo, promicati zdravi način života upoznavanjem s pčelama i njihovim proizvodima te njihovim načinom života

OBRAZLOŽENJA CILJA: uočili smo da se velik broj učenika nezdravo hrani, jedu puno hrane koja sadržava veliku količinu šećera i piju gazirana pića s puno šećera; ovim projektom želimo podučiti učenike, roditelje i učitelje o važnosti zdrave prehrane i korištenja zdravih šećera u prehrani; također želimo učenike upoznati s važnošću pčelinjih zajednica za ekosustav i čovječanstvo

OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA:

  • nacrtati ili naslikati pčele, košnice ili saće različitim likovnim tehnikama 
  • pjevati neke pjesme o pčelama i medu 
  • upoznati dijelove tijela pčele na engleskom jeziku te neke dijelove pčelinje zajednice 
  • napisati pjesmu specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčeli/pčelama 
  • odrediti nutritivnu i energetsku vrijednost meda 
  • upoznati uzgoj pčela u našem zavičaju 
  • imenovati i razlikovati pčelinje proizvode: med, vosak, propolis, matičnu mliječ i otrov 
  • prepoznati važnost postojanja pčela za čovječanstvo 
  • upoznati se s načinom života pčelinje zajednice 
  • posjetiti Apijarij Tehničkog muzeja Nikola Tesla 
  • povezati nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika, prirode

NAČIN REALIZACIJE:

OBLIK: redovna nastava likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika i prirode, izvanučionička nastava

SUDIONICI: učenici, učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić

NAČINI UČENJA:

  • pjevanje pjesama o pčelama i medu
  • pisanje pjesama specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčelama
  • rješavanje kviza o pčelama
  • kategorizacija pojmova
  • određivanje nutritivne i energetske vrijednosti meda
  • promatranje načina uzgoja pčela i proizvodnje meda u našem zavičaju  
  • izrađivanje likovnih radova na temu pčela
  • posjet i razgledavanje izložaka u muzeju
  • fotografiranje dozvoljenih izložaka
  • opisivanje viđenih izložaka
  • poštivanje pravila pristojnog ponašanja u kulturnoj ustanovi

METODE POUČAVANJA:

  • poticanje i usmjeravanje
  • organizacija rada
  • priprema materijala
  • komunikacija i usklađivanje s drugim učiteljima
  • održavanje edukativnih radionica i predavanja za učenike
  • organiziranje i koordinacija posjeta Apijariju
  • pedagoška pratnja
  • usmjereno i vođeno razgledavanje
  • razgovor o dojmovima

TRAJANJE IZVEDBE: tijekom nastavne godine 2016./2017.

POTREBNI RESURSI:

  • papiri, markeri, bojice, crtački i/ili slikarski pribor
  • projektor, računalo, fotoaparat, panoi, fotokopirni aparat
  • pčelinji proizvodi
  • troškovi prijevoza za izvanučioničku nastavu
  • učenici, roditelji, učitelji

MOGUĆE TEŠKOĆE:

  • tehničke poteškoće
  • nedostatak materijalnih sredstava
  • nedostatak vremena
  • nezainteresiranost učenika
  • usklađivanje rasporeda

NAČIN PRAĆENJA I PROVJERE ISHODA/POSTIGNUĆA:

  • likovni radovi
  • literarni radovi
  • fotografije

ODGOVORNE OSOBE: učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljiica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić 

2020./2021.

 

Kliknite na sliku za uvećani prikaz


Virtualne učionice

https://pixabay.com/images/id-4091231/

klikni na sliku



Logo škole



Jelovnik
Priloženi dokumenti:
rujan.doc


Školski liječnik


Školska liječnica:

dr. Ljiljana Josipović.

Ordinacija se nalazi na adresi Aleja Lipa 1H, tel: 01/2917-711.

Radno vrijeme:

  • parni datumi - prijepodne,
  • neparni datumi - poslijepodne. 

Arhiva dokumenata

 
Administrator:
Bojana Trivanović




preskoči na navigaciju