preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Tražilica


Edmodo

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 6. 2010.

Ukupno: 1105340
Danas: 3

Prosinac 2021.

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Benčec Miklečić Gabrijela Dominović  datum: 17. 12. 2021. 10:00

Slovozid

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Benčec Miklečić Gabrijela Dominović  datum: 24. 11. 2021. 14:30

Radovi u našoj školi u studenom 2021.

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Benčec Miklečić Gabrijela Dominović  datum: 24. 11. 2021. 12:22

Tjedan poezije i likovna radionica

U našoj školi održan je Tjedan poezije na kojem su sudjelovali učenici 5., 6., 7. i 8. razreda. U sklopu tjedna održana je i Likovna radionica pod vodstvom učiteljica Gabrijele Vojvodić i Gabrijele Dominović.

Učenici su u grafičkoj tehnici monotipije otiskivali svoja djela potaknuta pročitanom poezijom. Poeziju su čitale asistentica iz Grčke na grčkom jeziku, naša učenica Ana Sara Omazić na hrvatskom jeziku i pedagoginja škole Silva Gotovac.

Nakon pročitanih djela, učenici su pronašli likovne motive za izradu svojih matrica, te ih nakon oslikavanja i otisnuli na papir. Učenici su s puno žara, zainteresiranosti i dobre volje napravili zanimljiva i kreativna rješenja vizualizacije pjesničkih slika.

Veselimo se ponovnom druženju na nekoj novoj radionici.

Atmosferu, rad i gotove radove pogledajte u galeriji…

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Benčec Miklečić  datum: 25. 10. 2021. 14:06

Vrednovanje u nastavi likovne kulture u školskoj godini 2021./2022.

Kriteriji vrednovanja u nastavi Likovne kulture

 

Gabrijela Dominović, prof. likovne kulture

OŠ Sesvetska Sopnica                                         šk. godina 2021./22.

Vrednovanje u nastavi Likovne kulture odvija se kroz tri elementa vrednovanja, a to su: stvaralaštvo, produktivnost i kritičko mišljenje i kontekst.

Stvaralaštvo – kao kreativni proces, stvaralaštvo je u središtu učenja i poučavanja nastavnog predmeta Likovna kultura. Učenici se upoznaju s različitim kreativnim pristupima u stvaranju umjetničkih djela, a vlastitim iskustvom stvaranja omogućava izražavanje različitih ideja. Upoznavanje učenika s različitim likovnim materijalima, tehnikama, alatima, vizualnim jezikom služi kao temelj za izražavanje vlastitih ideja, misli, osjećaja, vrijednosti i stavova.

Produktivnost – istraživanje vlastite okoline osjetilima, te analitičkim promatranjem učenici stvaraju vlastita rješenja za ponuđene problemske zadatke. Tijekom rada razvijaju psihomotoričke i intelektualne vještine. Učenici na taj način sudjeluju u cijelom stvaralačkom procesu te na taj način stvaraju preduvjete za razumijevanje umjetnosti.

Kritičko mišljenje i kontekst – nastava Likovne kulture temelji se na sustavnom odgajanju opažaja. Poticanje aktivnog doživljaja vizualnog djela dovode do razvoja percepcije i kreativnosti, komunikacijskih vještina i kritičkog mišljenja gdje se uspostavljaju kriteriji za vrednovanje velikih količina informacija koje dolaze s novim tehnologijama. Učenici na taj način formiraju svoj stav prema likovnim djelima i vizualnoj okolini.

STVARALAŠTVO

 

Odličan (5)

 

Učenik u procesu stvaranja koristi likovni jezik za izražavanje svojih ideja na kreativan način, motiv oblikuje precizno i potpuno drugačije od drugih. Ideja u likovnom radu je jasna. Likovna tehnika korištena je na pravilan način. Likovni rad je napravljen na neobičan i zanimljiv način, drugačiji od svih drugih radova.

 

Vrlo dobar (4)

 

Učenik koristi likovni jezik za stvaranje i izražavanje svojih ideja uz manju pomoć učiteljice. Ideja u likovnom radu je jasna i prepoznatljiva. Likovna tehnika je uglavnom pravilno korištena. Likovni rad je napravljen na sličan način drugim radovima.

 

Dobar (3)

 

Učenik izražava svoje ideje kroz likovni jezik uz pomoć učiteljice, nesiguran. Ideja u likovnom radu nije u potpunosti jasna. Likovna tehnika je djelomično pravilno korištena s nekoliko nepravilnosti. Likovni rad je napravljen na već viđen način.

 

Dovoljan (2)

 

Učenik svoje ideje ne realizira u potpunosti samo manjim  dijelom. Likovna tehnika neprecizna, nepravilno korištena. Ideja u likovnom radu nije prepoznatljiva. Likovni rad je napravljen šablonski.

PRODUKTIVNOST

 

Odličan (5)

 

Učenik jasno, precizno i točno realizira postavljeni likovni zadatak, u zadanom vremenu, spretno i originalno rješava likovne probleme. Zadani motiv je u potpunosti zastupljen na likovnom radu, rad uredan.

 

Vrlo dobar (4)

 

Učenik realizira postavljeni likovni zadatak uglavnom u zadanom vremenu. Poštuje zadani motiv uz manju nesigurnost. Likovni rad djeluje nedorečeno. Likovni rad je uglavnom uredan.

 

Dobar (3)

 

Učenik samo djelomično realizira likovni rad na vrijeme. Motiv uglavnom nejasan i neodređen. Rad uglavnom uredan.

 

Dovoljan (2)

 

Učenik samo djelomično prikazuje zadani motiv. Likovni rad je neuredan, nejasan, raspored likova zbunjujući, nedovršen rad.

 

KRITIČKO MIŠLJENJE I KONTEKST

 

Odličan (5)

 

Učenik sudjeluje u analizi i interpretaciji likovno – umjetničkih djela i likovnih radova drugih učenika te ih povezuje s primjerima iz okoline. Učenik povezuje materijale, postupke i likovni jezik sa sadržajem i formom.

 

Vrlo dobar (4)

 

Učenik sudjeluje u analizi i interpretaciji likovno – umjetničkih djela i likovnih radova drugih učenika uz manju pomoć učiteljice. Povezuje materijale, postupke i likovni jezik sa sadržajem i formom uz manje greške.

 

Dobar (3)

 

Učenik sudjeluje u analizi i interpretaciji likovno – umjetničkih djela i likovnih radova drugih učenika uz pomoć učiteljice. Povezuje materijale, postupke i likovni jezik sa sadržajem i formom, ali nesiguran i nedorečen u analizi.

 

Dovoljan (2)

 

Učenik ne sudjeluje u analizi i interpretaciji likovno – umjetničkih djela i likovnih radova drugih učenika. Povezuje materijale, postupke i likovni jezik sa sadržajem i formom samo djelomično.

Tijekom nastave Likovne kulture učenici su dužni nositi potreban pribor na nastavu. Učenik koji nije redovit u donošenju pribora ne može ostvariti u potpunosti sve ishode jer nije u mogućnosti realizirati zadane ciljeve.

Vrednovanje  učenika s posebnim programima je u skladu sa pravilnicima koji prate rad učenika uz uvažavanje individualnosti i uloženom trudu pri realizaciji postavljenog likovnog zadatka.

 

Zaključna ocjena učenika nije aritmetička sredina svih ocjena u jednoj nastavnoj godini.

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Benčec Miklečić  datum: 15. 10. 2021. 10:55
 


 

2014./2015. Uređenje školskih panoa

Rujan

 

Listopad

Studeni

2021./2022.

 



Logo škole


 


Jelovnik

Školski liječnik


Školska liječnica:

dr. Ljiljana Josipović.

Ordinacija se nalazi na adresi Aleja Lipa 1H, tel: 01/2917-711.

Radno vrijeme:

  • parni datumi - prijepodne,
  • neparni datumi - poslijepodne. 

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju