Učiteljica hrvatskoga jezika i dramska pedagoginja Gabrijela Vojvodić sudjelovala je na stručnom usavršavanju za učitelje unutar Erasmus+ Teachers Academy projekta ACIIS – Academy for Creative, Innovative and Inclusive Schools, koje se održalo od 24. do 29. ožujka 2025. u Rimu.
U subotu, 14. ožujka 2025., naša je škola bila domaćin Crvenom križu u Natjecanju iz prve pomoći. U njemu je sudjelovalo sedam škola s područja Dubrave i Sesveta.
Posjetom Goethe-Institutu 12. ožujka ostvarena je druga ovogodišnja jezična radionica na kojoj su sudjelovali učenici 7. razreda, polaznici 4. godine učenja izbornog njemačkog jezika. Tema radionice...
Upis djece u I. razred osnovne škole na području Grada Zagreba za školsku godinu 2025./2026. obavljat će se putem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole.
2. listopada 2024. učenici 5. b su pripremali zdravi međuobrok – voćnu salatu. Na Satu razrednika im se pridružila njihova učiteljica Ksenija koja je od rujna u mirovini. Sreći nije bilo kraja!
2. listopada 2024. u 7 sati učenici sedmih razreda u pratnji svojih razrednica Noemi Ajduković i Gabrijele Dominović te učiteljice pratiteljice Gabrijele Vojvodić otputovali su na jednodnevnu terensku nastavu planirajući posjetiti Smiljan i Karlovac.
Služba za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ poziva sve zainteresirane djelatnike i roditelje na Tribinu za roditelje pod nazivom „Kad roditelji nemaju autoriteta?“, koja će se održati u četvrtak, 24. listopada 2024. godine, s početkom u 18 sati putem YouTube kanala.
Na likovnom natječaju „Moj digitalni svijet“ koji je organizirala istraživačka grupa projekta “Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece” – projekt D.E.C.I.D.E. rad naše učenice Nikoline Glavendekić (6. b), pod mentorstvom učiteljice likovne kulture Gabrijele Dominović, nagrađen je posebnom nagradom.
Povodom Svjetskog dana učitelja, 5. listopada, osvrnimo se na jednu od najpoznatijih pjesama slavnog njemačkog pjesnika Johanna Wolfganga von Goethea pod nazivom „Der Zauberlehrling“ („Čarobnjakov učenik“), napisanu 1797. godine.
Počelo je 16. državno natjecanje u poznavanju prometnih propisa. Cilj natjecanja je podizanje razine prometne kulture, počevši već od najranije dobi, s kontinuiranim obrazovanjem djece sadržajima primjerenim njihovom uzrastu.