U Tjednu školskog doručka putem različitih aktivnosti učenici drugih razreda su se upoznali s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje. Osvijestili su potrebu za pravilnom i zdravom prehranom te da je doručak je za školarce najvažniji obrok u danu.
Da bi doručak bio i ukusan i koristan, te da bi se nakon doručka osjećali sretni, siti i puni energije učenici su razmatrali što se krije u doručku. Koje boje, okuse i mirise tamo mogu pronaći? Koje skupine namirnica bi trebao sadržavati doručak.
Nakon razgovora o školskom doručku toga dana, te o doručcima ostalih dana čitajući školski jelovnik učenici su po skupinama uočavali koje vrste namirnica sadrže školski jutarnji obroci (integralne žitarice i proizvodi od žitarica, voće, povrće, bjelančevine, mliječni proizvodi).
Učenici su slagali svoj doručak odabirom barem triju različitih namirnica iz prezentiranih skupina hrane i crtali na papirnatom tanjuru.
Nakon aktivnosti kojima su učenici učili o važnosti uravnoteženog i ukusnog doručka zahvalili su kuharicama i kuharu koji svakodnevno spremaju ukusne i hranjive obroke. Na papirićima u obliku tanjura, kuhinjskih alata (lonac, žlica, valjak, pregača, kuhinjska daska) učenici su pisali svoje poruke zahvalnosti, izrezivali ih i lijepili na pano.
Napisala: učiteljica 2. b Zvjezdana Matacun