Programiranje kroz igru

Datum objave: 19. svibnja 2025.
Objavio/la: Željka Šprljan Piskač

U okviru redovne nastave informatike, učenici 5. razreda sudjelovali su u zanimljivoj i poučnoj aktivnosti – programiranju računalne igre pomoću naredbenih blokova na platformi studio.code.org, koristeći popularni Minecraft svijet.

Kroz ovu aktivnost učenici su se upoznali s osnovnim konceptima programiranja poput nizova naredbi, petlji i uvjeta, a sve to kroz interaktivno i kreativno okruženje koje im je i više nego poznato i zanimljivo – Minecraft. Radili su na zadacima koji su ih poticali na logičko razmišljanje, rješavanje problema i planiranje koraka unaprijed.

Reakcije učenika bile su iznimno pozitivne – s osmijehom su rješavali izazove i s velikim zadovoljstvom gledali kako njihovi programirani likovi izvršavaju zadane zadatke. Mnogi su rekli da im je ovo bio jedan od najzabavnijih sati informatike do sada.

Nastavljamo dalje u sličnom tonu jer vjerujemo da se kroz igru može puno naučiti, a to se u našoj informatičkoj učionici svakodnevno i potvrđuje.

 

prof. Željka Šprljan Piskač

Pročitajte još

Dan kravate 2025.

Dan kravate 2025.

Budući da je ove godine Dan kravate, koji se tradicionalno obilježava 18. listopada, pao na subotu, u našoj smo ga školi obilježili u ponedjeljak, 20.10. 2025. snimanjem kratkog videa.
Učenici 8 razreda, uz podršku svojih razrednica i knjižničara, od početka listopada marljivo su vježbali vezanje kravate te su u videu pokazali koliko su u tome postali vješti.
Time su željeli odati počast kravati – hrvatskom simbolu elegancije, ponosa i zrelosti.

Pročitajte više
Skip to content