Umjetničko djelo kao povijesni izvor

Datum objave: 16. travnja 2025.
Objavio/la: Bojana Trivanović

Što sve možemo saznati promatrajući grčke vaze, mozaike, freske?

Učenici 5. razreda su koristili umjetnička djela kao povijesne izvore pri obrade cjeline Grčka u antičko doba. Promatrali su fotografije vaza, tanjura, mozaika te postavljajući pitanja uspješno došli do novih spoznaja o grčkim mitovima, svakodnevici, vojsci i vjerovanjima. Zaključili su koje su pozitivne, ali i negativne strane umjetničkih djela kao povijesnih izvora te izradili pano u holu škole.

 

Napisala učiteljica Povijesti Marina Renić

Pročitajte još

Vježbaonica u našoj školskoj dvorani

Vježbaonica u našoj školskoj dvorani

Vježbaonica je sportski program Hrvatskog školskog sportskog saveza koji je u našoj školi organiziran za učenike 6. i 7. razreda.  Program  se  provodi  kao  dio  aktivnosti školskih  sportskih  društava. Sve aktivnosti u programu Vježbaonice su besplatne. Raspored...

Pročitajte više
Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Sudjelovanje u projektu Naša mala knjižnica i rad na knjizi Ynari: djevojčica s pet pletenica, autora Ondjakija, bio je za nas i naše učenike više od čitateljskog zadatka. Postao je igra riječima, slikama i scenskim izrazom. Suradnjom smo stvorile kreativan prostor u kojem se književnost nije samo čitala – ona se živjela.

Pročitajte više
Skip to content