Šetnja Zagrebom koja se pamti

Datum objave: 4. lipnja 2025.
Objavio/la: Bojana Trivanović

U srijedu, 4. lipnja 2025. učenici 5. a razreda, zajedno sa svojim roditeljima i razrednicom Gabrijelom Vojvodić, sudjelovali su u storytelling šetnji Zagrebom u društvu izvrsne pripovjedačice Dijane Zorić.

 

Tijekom šetnje saznali su odgovore na pitanja koja se ne nalaze u udžbeniku – ali se itekako urezuju u pamćenje. Kako su raskošni lusteri iz kockarnice u Las Vegasu završili upravo u zagrebačkoj katedrali? Zašto bismo bana Jelačića trebali nositi u srcu? Kakve su se žene u prošlosti smatrale coprnicama – i koliko je to imalo veze s njihovom hrabrošću, znanjem i neovisnošću? Pitali su se hoće li za ljetnu lektiru čitati Zagorku – i pritom zavirili u njezin životni i književni svijet. Pojeli su Milka čokoladu – ali ne samo iz slatkog užitka, već zato što je i ona bila dio priče. A možda je najposebniji trenutak bio kada su im zasuzile oči dok su slušali jednu od najljepših zagrebačkih ljubavnih priča – onu između glumice i doktora, čiji se tragovi još uvijek mogu pronaći… ako znate gdje gledati. I ako imate nekoga tko zna ispričati priču.

 

 

Storytelling šetnja spojila je povijest, kulturu i umjetnost pripovijedanja, pruživši učenicima priliku da uče izvan učionice, a roditeljima da budu dio tog jedinstvenog iskustva.
Napisala: učiteljica hrvatskog jezika Gabrijela Vojvodić

Pročitajte još

Likovni natječaj Kralj Tomislav

Likovni natječaj Kralj Tomislav

Na državnom likovnom natječaju Kralj Tomislav kojeg je organizirala Osnovna škola kralja Tomislava, pod mentorstvom učiteljice likovne kulture Gabrijele Dominović, učenica 8. a odjela Lucija Viktorija Matančević osvojila je 1. mjesto u kategoriji učenika od 5. do 8. razreda.

Pročitajte više
Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Sudjelovanje u projektu Naša mala knjižnica i rad na knjizi Ynari: djevojčica s pet pletenica, autora Ondjakija, bio je za nas i naše učenike više od čitateljskog zadatka. Postao je igra riječima, slikama i scenskim izrazom. Suradnjom smo stvorile kreativan prostor u kojem se književnost nije samo čitala – ona se živjela.

Pročitajte više
Skip to content