Šestaši u svijetu multimedije

Datum objave: 7. lipnja 2025.
Objavio/la: Željka Šprljan Piskač

Učenici 6. razreda naše škole pokazali su tijekom svibnja, na nastavi informatike u okviru nastavne cjeline „Multimedija“, svoju kreativnost i digitalne vještine kroz izradu individualnih i grupnih videoprojekata. Teme su bile slobodne – od hobija i sporta do obrazovnih i zabavnih.

Projektni zadatak je obuhvatio rad u različitim primjenskim programima: Fotografije (za obradu fotografija), Snimač glasa (za izradu vlastite naracije) i Clipchamp (za uređivanje i montažu konačnog videa). Učenici su također koristili mrežne alate za preuzimanje videosadržaja s platforme YouTube te njihovu pretvorbu iz videoformata u zvučni.

Učenici su, pored navedenih informatičkih sadržaja, upoznali i osnove pripovijedanja i odgovorne uporabe internetskih sadržaja.

Radovi koje su izradili Fran Blažević (6.a), Dorotea Marić (6.a), Gabrijel Čaćko i Noa Tomašek (6.b) te Nikolina Glavendekić, Doris Ćorluka i Lejla Hasić (6.b) istaknuli su se kao posebno uspješni i kvalitetni.

Za pristup njihovim videouratcima kliknite na poveznice:

Fran.mp4

Dorotea.mp4

NoaGabrijel.mp4

NikolinaLejlaDoris.mp4

 

prof. Željka Šprljan Piskač

Pročitajte još

Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Hrvatski jezik i Likovna kultura: čari suradnje u projektu NMK

Sudjelovanje u projektu Naša mala knjižnica i rad na knjizi Ynari: djevojčica s pet pletenica, autora Ondjakija, bio je za nas i naše učenike više od čitateljskog zadatka. Postao je igra riječima, slikama i scenskim izrazom. Suradnjom smo stvorile kreativan prostor u kojem se književnost nije samo čitala – ona se živjela.

Pročitajte više
Jezik, moda i ekologija

Jezik, moda i ekologija

U srijedu, 4. lipnja 2025., učenici sedmog razreda izborne nastave njemačkog jezika sudjelovali su na jezičnoj radionici u organizaciji Goethe-Instituta u Zagrebu. Tema radionice bila je "Održivi razvoj", s posebnim naglaskom na održivost u modnoj industriji tj....

Pročitajte više
Skip to content