« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Poštovani roditelji, pozivamo Vas da se redovito informirate na našim web stranicama škole. Ali isto tako nas i dalje posjećujte u Sopničkoj 69 jer Vaš dolazak u školu ništa ne može zamijeniti!
Emocionalna pedagogija
Svaki učitelj, pedagog, zapitat će se:
Proces učenja temelji se na formalnom pristupu , što znači da je uspješno učenje usko povezano s uspješnim poučavanjem.
Oni polaze od drugačijeg stajališta. Kognitivne metode su nepotpune i nesposobne odgovoriti na pitanja koja se odnose na proces učenja i na sve teškoće koje su s njim povezane.
Mnogi pokazatelji upućuju na to da emocionalne sposobnosti mogu u značajnoj mjeri objasniti ne samo teškoće u učenju već i školski uspjeh.
Taj je pristup usmjeren na emocije, a pretpostavka mu je da osjećaji prethode procesu učenja.
Upravljanje emocionalnim stanjima i pozadinskim emocijama
Upravljanje pozadinskim emocijama pomoću ugode/ 4 kategorije ugode:
Fiziološka ugoda odnosi se na ugodu osjeta(okus, miris, zvuk i dodir), ugodu osjetilnosti (jelo, piće, milovanje, mirisanje parfema i slušanje glazbe) te na spolnu ugodu. Školsko okruženje trebalo bi poticati fiziološku ugodu. Jedan od zajedničkih projekata učitelja može biti estetsko uređenje učionice tako da potiče što više fiziološke ugode; ugodni mirisi, glazba, masaža dovodi do aktivacije lijevog predfrontalnog područja velikog mozga. Nedostatak fiziološke ugode dovodi do visokog stupnja vandalizma u hodnicima, nužnicima i učionicama.
Zvuk – puštajte nježnu glazbu tijekom nastave i samostalnog rada
Vid – ukrasite učionicu, promijenite razmještaj namještaja, oblačite odjeću koja je povezana s onim što podučavate
Miris - stavite u razred osvježivače zraka i neke mirise
Dodir – pozovite učenike sa povremeno jedni drugima masiraju ramena i leđa
Socijalna ugoda
Timski rad
Grupne rasprave
Razredne aktivnosti prilagođene učeničkim interesima i gradivu
Postupanje s razredom kao s timom i izbor voditelja tima
Prilagodite metode učenja i poučavanja potrebama razrednog projekta
Psihološka ugoda
Odnosi se na aktivnosti koje doprinose samopostignuću i samoostvarenju. Glavna svrha školovanja jest osposobiti učenike sa nešto postignu u životu, no nažalost škola i obrazovanje samo guše psihološku ugodu. Predugo se isticalo da škola nije mjesto za zabavu. To je ozbiljna pogreška koja ima posljedice ne samo na učenikovu motivaciju za pohađanjem škole već i za sam proces učenja.
Duhovna ugoda
Odnosi se na psihu, unutrašnju ljepotu i čak duhovnost.
Može se svrstati u 3 kategorije egzistencijalnih potreba: potreba za smislenim životom, potreba za doprinosom u životu i potreba za unutrašnjim mirom. Ova vrsta ugode je najzanemarenija potreba u našem obrazovnom sustavu, premda je najvažnija.
Pod prilogom možete opširnije pročitati o emocijama i kako si pomoći.