preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica


Edmodo

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 6. 2010.

Ukupno: 997064
Danas: 119

Zašto je potrebno povećati upravo unos voća i povrća?

Kao što je opće poznato voće i povrće su važan i sastavni dio pravilne i uravnotežene prehrane. Naime, voće i povrće sadrže niz vitamina, mineralnih tvari i bioloških aktivnih spojeva koji pozitivno djeluju na naše zdravlje. Ovu tvrdnju podupiru mnoga znanstvena istraživanja u kojima je dokazano da svakodnevna konzumacija voća i povrća smanjuje rizik od razvoja kroničnih nezaraznih bolesti. Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji (WHO) potrebno je konzumirati ukupno 400 g voća i povrća dnevno, a od čega su 2 serviranja iz skupine voća i 3 serviranja iz skupine povrća. Svakako valja voditi računa da djeca konzumiraju raznoliko i sezonsko voće i povrće kako bi iskoristili njihov puni potencijal.


Tijekom naših nutricionističkih radionica u školi djeca koja su na njima sudjelovala su dobila dva zadatka, prvi je bio Detektivski dnevnik prehrane, a drugi isprobati neku novu vrstu voća ili povrća.

1. Detektivski dnevnik prehrane

Djeca su tijekom jednog dana vodila dnevnik prehrane pri čemu su trebala zapisati svu hranu i pića koju su konzumirali u tom danu. Cilj ove aktivnosti je pobuditi pažnju djeci o tome koje obroke jedu, koje skupine hrane su zastupljene u pojedinim obrocima i koliko jedu voća i povrća u jednom danu. Izuzev uravnoteženih obroka za pravilnu prehranu izrazito je bitno svjesno hranjenje u kojem djeca sa svim svojim osjetilima jedu hranu i promišljaju o tome što jedu.

2. Probaj nešto novo!

Jeste li znali da je djeci potrebno da kušaju novu namirnicu 10 do 15 puta kako bi ju zavoljeli? Svakako pri tome treba isprobati namirnice na drukčiji način pripreme jer neka djeca primjerice ne vole jesti svježu rajčicu, ali uživaju u umaku od rajčice ili domaćoj juhi od rajčice 😊

Stoga je cilj ovog zadatka povećati prihvatljivost voća i povrća kod djece na način što će sudjelovati s Vama u pripremi jela, ali i kušati nova jela od voća i povrća.

U nastavku možete pronaći nekoliko ideja i recepata za pripremu jela od voća i povrća.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ljiljana Benčec Miklečić   datum: 7. 6. 2019.

2020./2021.

 

Kliknite na sliku za uvećani prikaz


Virtualne učionice

https://pixabay.com/images/id-4091231/

klikni na sliku



Logo škole



Jelovnik
Priloženi dokumenti:
rujan.doc


Školski liječnik


Školska liječnica:

dr. Ljiljana Josipović.

Ordinacija se nalazi na adresi Aleja Lipa 1H, tel: 01/2917-711.

Radno vrijeme:

  • parni datumi - prijepodne,
  • neparni datumi - poslijepodne. 

Arhiva dokumenata

 
Administrator:
Bojana Trivanović




preskoči na navigaciju